donderdag 18 februari 2016

Struggels met de fotoplank

Boven mijn bank heb ik een foto plank. Hier heb ik bewust voor gekozen omdat ik nogal van veranderen houd.

De laatste tijd is het een beetje een vergeten hoekje. Zou hem graag in een stoerder en sobere stijl willen, althans de decoratie.

Bij de kringloop vond ik een lijstje met een fazant. Vond hem zelf meteen leuk en kocht er nog 2 kleine lijstjes bij. Het plan was om deze erbij te zetten met in de lijstjes een veer.
De veer kocht ik bij de action. Het was een hoofdtooi van carnaval met een glitterband eraan. Veer eraf geknipt en in lijstje gedaan. In het andere lijstje deed ik gedroogde eucalyptus die hier in een vaas staan. Vind het een leuk setje geworden maar toch mis ik iets op de plank.




Ik weet niet wat ik mis of zie maar ik ben nog niet tevreden. Hebben jullie nog tips of idee├źn voor me?

Alvast bedankt!

3 opmerkingen:

Gerry zei

Als ik het zo zie dan zou je er iets robuusters bij moeten zetten. Het zijn nu allemaal wat kleinere dingen en ik zou iets groters met iets kleiners bij elkaar zetten. Dan geeft het wat meer body. Ik denk dat je dat mist.
Veel succes!

Lieve groet,
Gerry

Anneke zei

Ik ben het helemaal met Gerry eens. Ik zou gaan voor een mooie houten schaal tegen de wand en daarvoor wat mooie kandelaars. Je zou eens op pinterest moeten kijken. Zie je zoveel moois voorbij komen. Succes ermee hoor.
Liefs Anneke

Marieke Donkersloot zei

Je fotolijst met fazant is mooi! Je zou de veer in het ene schilderijtje ook nog kunnen vervangen door een echte fazantenveer!

Ik ben het met de dames eens die voor mij gereageerd hebben. Ik denk ook dat je iets groters neer moet zetten. De schilderijen vallen een beetje in het niet bij de decoratie (raamwerk) links op de plank. Je plank is groot zat!

Een mooie pot of vaas met daarbij een hoorn en of dadeltak doet het ook altijd goed!
Succes! Enne.. als het gelukt is, ben ik benieuwd naar het resultaat!

Fijne week verder!

Groetjes Marieke,
rustiekbijmariek.blogspot.nl