dinsdag 6 oktober 2015

Wat is het?

Al een tijdje stoei ik met de fotoplank boven mijn bank. Ik zoek ook daar naar stoere en sobere woonaccessoires. De beperking van een fotoplank is dat hij smal is en niet alles erop past.

De fotoplank is wel een bewuste keuze geweest. Ik houd niet van gaatjes in de muur en wissel accessoires regelmatig van plek. Vandaag vond ik bij de kringloop een klein verroest "ding". Ik dacht meteen die neem ik mee daar kan ik wel iets mee op de plank.

Inmiddels staat hij naast twee bewerkte kandelaars en ben ik erg blij met het resultaat. Precies wat ik zoek op de plank, stoere woonaccessoires.

Hieronder wat foto's...... mochten jullie weten wat het is dan hoor ik het graag....





4 opmerkingen:

Gerry zei

Een mooi ornament.
Volgens mij is het een oude pannenonderzetter waar de tegel uit is. Ik heb er namelijk zo één, al is die niet antiek.
Staat leuk op het plankje!

Lieve groet,
Gerry

Inge R. zei

ja hij is leuk, maar wat het is?
het lijkt wel een soort van gesp...of is ie daar te groot voor?
spiegel? maar dan alleen de omlijsting?
ik weet het niet :(
groetjes, Inge R

Jilly Garcy zei

Ik zou het niet kunnen zeggen wat het is maar dat geeft niet , het staat super leuk !
Fijne avond
Christel , garcya's place

Anneke zei

Ik denk dat Gerry gelijk heeft. Ik heb ook zo'n onderzetter. Niet zo mooi als deze hoor. Maar het staat zo leuk zo. Weer eens iets heel anders.
Een fijne zondag.
Liefs Anneke