dinsdag 22 september 2015

kringloop kruikje

Afgelopen zondag ben ik even naar de kringloop geweest en scoorde ik dit leuke kruikje.
 
Perfecte vorm dacht ik zo. Thuis ging ik aan de slag met de betonlookverf van de action  Deze had ik gekocht om uit te proberen. Nou niet naar wens want ik vind hem veel te licht. Dus zette ik met home deco graphite een donkere band aan de onderkant op. Deze streek ik uit van onder naar boven met een geslaagd resultaat. Hier op de foto op het pas opgeknapte tafeltje samen met een grote pot welke eerst een gele kleur had. En hij is inmiddels samen met het tafeltje naar mijn slaapkamer verhuisd om daar wat gezelligheid toe te voegen.



12 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat bijzonder dat bij jou de kringloop ook op zondag open is, dat heb ik zelf nog nergens meegemaakt. Het kruikje was een mooie vondst en de bewerking is heel goed gelukt.

Bedankt voor je reactie op mijn blog! Liefs, Ingrid

inro soor zei

gaaf is ie geworden! ik zoek ook zoiets:)
dus toch je tafel naar boven? knap hoor!! haha

groetjes, Inge R

Anita r zei

Mooi kruikje geworden.
Mooi gemaakt.

gr. Anita

Jilly Garcy zei

Leuk kruikje dat je mooi bewerkt hebt , de betonverf was misschien te licht maar wel een goede basis voor de graphite.
Groetjes
Christel , Garcya's place

knibbel knabbel knuisje huisje zei

Ik reed bij toeval langs de kringloop. Later bedacht ik me dat dat was omdat er een evenement in de buurt was.

knibbel knabbel knuisje huisje zei

Ja, hij is naar boven. Werd een beetje vol beneden en de bovenverdieping zoekt nog wat gezelligheid

knibbel knabbel knuisje huisje zei

Ja, hij is naar boven. Werd een beetje vol beneden en de bovenverdieping zoekt nog wat gezelligheid

knibbel knabbel knuisje huisje zei

Ik reed bij toeval langs de kringloop. Later bedacht ik me dat dat was omdat er een evenement in de buurt was.

Verie - Vestywo zei

Prachtige kruik is het geworden! :)

Lieve-Groetjes,
Verie

Danielle van Heusden zei

Mooi zo samen hoor!!
Gezelligheid op de slaapkamer is ook belangrijk :):)
Liefs Daniƫlle

Anneke zei

Leuk geslaagd, past precies bij de grotere pot. Leuk is dat he? Om het helemaal naar je zin te maken.
Liefs Anneke

Onder de rieten kap zei

Mooi gelukt zeg die kruik, hij heeft ook een hele mooie vorm, erg mooi geworden!
Liefs, Yvonne