maandag 14 september 2015

Even puzzelen

Het was even puzzelen maar ik heb eindelijk ontdekt hoe ik de volg-knop toe kan voegen aan mijn blog. Dus voel jullie vrij en volg me.

Daarnaast heb ik afgelopen week de stolp die ik ooit bij de action kocht een derde leven gegeven.
Bij De Schatkamer, een geweldig leuk winkeltje hier in het dorp, kocht ik een snijplank van PTMD. allereerst met het idee om hier kaarsen op te decoreren. Eenmaal thuis kreeg ik toch een ander idee....

De stolp staat momenteel op  mijn tv meubel welke ook een metamorfose heeft gehad. Maar die blog bewaar ik even voor later omdat ik hier nog geen goede foto's van heb.

Verder ben ik momenteel bezig met een nieuw projectje, hierover binnenkort meer.

Fijne dag allemaal!



5 opmerkingen:

inro soor zei

leuk!
fijn dat het met de volgersknop is gelukt:)
groetjes, Inge R

What's in a day zei

Wat een idee om hem onder je stolp te gebruiken, heel mooi en een leuke sfeer.

Lieve groet, Eefie

Anneke zei

Leuk dat je me gaat volgen ik heb me ook bij jouw aangemeld. Ik hoop op een gezellig contact met je hoor
Groeten Anneke

Onder de rieten kap zei

Wat mooi! Liefs, Yvonne

Truus De Jong zei

Wat leuk dat jij de blog volg knop ook niet kon vinden ook ik heb er moeite mee hoe het allemaal gaat maar aldoende leert het wel !!!
Leuk jou blog te ontdekken ziet er leuk uit .
Ik zal me even voorstellen ik ben Truus de Jong en woon in de mooie provincie Friesland .
Je kunt mij ook vinden op Facebook pagina onder de naam :atelier t ,OPSLAG .
H gr v Truus de jong .