woensdag 10 december 2014

Kransen en een mini bos

Nadat ik wat dennentakken op de kop had getikt ben ik weer aan de freubel gegaan. Met binddraad heb ik de takken om de krans gebonden. Ik nam de top van een tak en deze heb ik met touw aan de krans gebonden. Hieraan maakte ik de kerstballetjes vast. In de krans heb ik rode besjes van de action gebonden. Dit zijn besjes met ijzerdraad eraan.
Ook maakte ik een mini bos. Ik heb twee blokken oase naast elkaar gezet met daarop een half blok. Vastgeprikt met ijzerdraad en met een mes een punt gesneden van het bouwsel. Ik pakte steeds een tak en deze bond ik om het oase bouwsel heel. Ik ben onderaan begonnen en ben zo grof naar boven gaan werken. Eenmaal boven weer naar beneden werken en de kale plekken opvullen met kleine takjes. Ik maakte nog twee boompjes met minder oase. Door het werken met.binddraad zijn het mooie strakke exemplaren geworden en is het een rustig geheel als ze bij elkaar staan.

7 opmerkingen:

Hann¥ zei

Je bent creatief geweest, leuk hoor.
Fijne avond.
Groetjes,Hanny

Jilly Garcy zei

Leuk die kleine boompjes bij elkaar. Zoals je zegt een mini-bosje .
Groetjes
Christel van Garcya's place

Marjon zei

Wat een prachtige krans en zo leuk zijn de kleine boompjes, ik heb toevallig gisteren ook van overgebleven takken een kleintje gemaakt voor in de keuken....zelfde gedachte...heerlijk om zo te freubelen he....fijne avond en lieve groet Marjon

Danielle van Heusden zei

Wat is je krans mooooooi!
En een top idee dat mini 'bosje'!
laat de kerst maar komen!
Fijne feestdagen alvast..
liefs danielle

Petra de Jong zei

Mooie krans! En de boompjes ben ik helemaal verliefd op. Groetjes, Petra

What's in a day zei

Wat heb je een mooie krans gemaakt zeg, en die boompjes wat een leuk idee, je meot er maar opkomen.

Lieve groet, Eefie

inro soor zei

he het lukt me niet om je te volgen:( hoop dat het later wel lukt
groetjes, Inge