woensdag 5 november 2014

kringloopvondsten

Graag deel ik met jullie mijn kringloopvondsten van de afgelopen periode.

allereerst dit klokje, ik heb hem zelf iets vergrijsd. 

Deze kroon en schaal stonden naast elkaar te pronken. Ik vond dat ze prima bij elkaar paste! Samen met wat herfstdeco staat hij te pronken op mijn salontafel. 

 

En als laatste, het idee is wel afgekeken van 't hofhuisje, vond ik dit ornament. Ik heb het dienblad omgedraaid en de achterkant geverfd. Vervolgens het ornament vergrijst en op het dienblad gelijmd. 





10 opmerkingen:

What's in a day zei

Wat een mooie vondsten zeg, leuk als je er tegenaan loopt.
De kronen zie je nu overal weer bij de tuincentra te koop, dus weer helemaal van deze tijd.
Mooi je ornament, je hebt er weer leuke spullen bij.

Lieve groet, Eefie

Jilly Garcy zei

Mooi ,mooi, mooi, leuke spullen heb je erbij.
Het ornamentje is heel mooi geworden en dat kroontje is een item ,staat leuk
Groetjes christel

Nancy Blaauwgeers zei

Leuke spulletjes heb je gevonden bij de kringloop. Je ornament staat mooi aan het dienblad. Groetjes, Nancy

Danielle van Heusden zei

Wat ontzettend leuk om te zien dat ik je op een idee heb gebracht zeg!:) (en dat je een link geplaatst hebt) vind het heel mooi geworden bij je!! Goed idee ook om het dienblad om te draaien en het daarop te bevestigen! Je klokje is ook heel mooi! Liefs Daniëlle

jacqueline de wit zei

Wat een super leuke ideeën!
De kringwinkel kan soms een échte schatkamer blijken!

Hann¥ zei

Leuke spulletjes heb je gevonden op de kringloop, dat is soms echt geluk hebben.
Liefs,Hanny

De Witte Lanteern zei

Leuk zo shoppen bij de kringloopwinkel. Ik loop de laatste tijd steeds vaker met lege handen de kringloopwinkel uit. Geen leuke aanbod of de prijzen zijn te hoog. Jij bent in ieder geval wel goed geslaagd. Ik zie die kronen ook steeds vaker weer. Ik heb er nog staan van zo'n tien jaar geleden, boven op de kast. Gelukkig nooit weggedaan. Misschien ook maar eens een schaaltje bij zoeken, nu ik het zo bij jou zie...
Fijn weekend!
Liefs, Peetje

Alie zei

Ik geniet van je blog, net als mij altijd lekker prutsen. Heb me proberen aan te melden, maar dat lukt me niet. Zal het nog eens proberen, groetjes Alie (huisje weltevree)

inge van der sanden zei

Kan me nog steeds niet aanmelden als volger...kom later terug.
Wat ben je toch lekker creatief geweest...wat een leuk idee, de achterkant van een dienblad gebruiken.
Fijne Avond nog.

Groetjes,
Inge, my choice

Ús hûs ús thús zei

Wat heb je mooie spulletjes gekocht! Leuk hoor! Ik probeer je volger te worden maar het lukt helaas niet. Ik probeer het later nog een keer!
Fijn weekend. Groetjes van Aleta