woensdag 12 november 2014

Creatief met muurvuller


Vandaag ben ik aan de slag gegaan met muurvuller, home deco verf en bloem. Ik was vanmiddag bij de kringloop en vond eerst de bruine fles, toen ik mijn rondje had afgemaakt had ik ook de groene en doorzichtige fles in mijn mandje. Alles voor een prikkie! Thuis ben ik aan de slag gegaan met muurvuller gemengd met koffiedik. Dit heb ik aangebracht met de gele kant van een schuurspons, al deppend en vegend, om een glad effect te krijgen. Laten drogen en home deco verf erop gedaan met een spons. Toen dit bijna doorg was bloem erop gewreven. Ik ben er zeer tevreden mee en ze staan nu te pronken op mijn keuken! 



7 opmerkingen:

Jilly Garcy zei

Wauw zeg , jouw flessen zijn echt een plaatje geworden .
Heel sfeervol.
En de kandelaar van de vorige post, toppie!!
Lieve groet christel

Marjon zei

Hallo bedankt voor je reactie en ik zag dat je nieuw was in blogland.
Je het een super leuke blog en heel veel goede ideeën, ik hou er ook van om spulletjes een 2e leven te geven....ik ga je volgen hoor...lieve groet Marjon

Danielle van Heusden zei

Wat zijn ze mooi geworden! Super! staat heel stoer met de berenklauwen! Liefs Daniëlle

Gerry zei

Zo, dat is een leuk hoekje geworden! Prachtig met die grote berenklauw erin.
Wat een make-over dan doet.
De kandelaar is trouwens ook mooi geworden.

Lieve groet,
Gerry

What's in a day zei

Wat mooi zijn je flessen geworden zeg, je zou niet denken dat er glas onder zit.
Zo met drie vazen bij elkaar is het heel sfeervol.
Het aanmelden lukt nog steeds niet, hij geeft een foutmelding, heb het al op verschillende computers geprobeerd, vandaar dat je me niet als volger in je lijst ziet.

Lieve groet, Eefie

Hann¥ zei

Mooi hoekje is het zo geworden!
Project geslaagd ;-)
Fijn weekend.
Liefs,Hanny

inro soor zei

super geworden!
leuke ideetje kom ik tegen:)
groetjes, Inge R