donderdag 9 oktober 2014

Stoere stolp

Van de Action had ik een glazen stolp met daaronder een glazen schaal. Ik heb hem al een tijdje niet meer in mijn woonkamer staan omdat ik hem niet stoer genoeg vond en niet goed wist wat ik onder de stolp wilde. Tot ik van de week de tegellijm tegen kwam in de kast. Ik heb de tegellijm gemengd met koffiedrap en verf en aangebracht. Omdat ik hem iets te bruin vond opdrogen heb ik hem afgewerkt met grijze verf. De verf heb ik opgebracht met een doek en goed uitgewreven. Tot slot kwam ook de inspiratie om hem op de juiste manier te decoreren, zie hier het resultaat.




3 opmerkingen:

Jilly Garcy zei

Hoi , ik kom via via op jouw blog . je hebt nog geen volgknop geïnstalleerd . Als je dit doet dan kan je gevolgd worden , wat juist super leuk is.
jouw schaaltje is heel mooi geworden hoor.
Groetjes christel van garcya's place

Danielle van Heusden zei

Veel mooier zo! Inderdaad wat stoerder! Wat je met muurvuller allemaal kan hè! !;) liefs Daniëlle

knibbelknabbelknuisje zei

Dank jullie wel! Jilly, ik weet niet hoe ik een volgknop moet installeren dus als je tips hebt... die zijn welkom.
Dankje Danielle, dit keer geen muurvuller maar tegel lijm. Stond nog in de kast ;-)