vrijdag 10 oktober 2014

Remake van de remake

In een eerdere blog vertelde ik dat ik bezig was met oude snijplanken. Het waren foeilelijke, beschilderde planken. Ik had ze al eerder een metamorfose gegeven voor ze met home deco verf van de Action te bewerken. Ze kwamen toen zo uit de verf:


 Ze hebben een tijdje in de keuken gestaan maar ik was niet tevreden. Ik wilde toch de hout look terug. Dus de planken in de afbijt, helaas kon alleen de grote plank in de afbijt omdat de andere van plastic was. Gelukkig had ik inmiddels al weer andere planken op de kop getikt waarvan er 1 ook beschilderd was zoals de grote plank. Na heel wat krabben en schuren kwam het hout tevoorschijn.  Na een laagje olie vind ik ze helemaal super geworden. Samen met het flessenrekje wat ik bij de kringloop kocht vind ik het een gezellig geheel geworden.

4 opmerkingen:

inge van der sanden zei

Leuk dat je volger van mijn blog geworden bent.
Als je de volg knop installeert, ga ik je ook volgen, altijd leuk om er een nieuwe blogster bij te hebben...

Fijn Weekend,
Inge, my choice

De Witte Lanteern zei

Wat een verschil met hoe ze waren deze 'folkloristische' planken. Met krijtverf al een stuk beter, maar nu zijn ze top! En kun je ze ook evt. gebruiken, want door de gebruikerssporen worden ze alleen maar mooier.
Leuk dat je volger bent geworden op mijn blog, welkom!
Ik ga je ook volgen, want het lijkt me erg gezellig bij je. Dus tot blogs!
liefs, Peetje

De Witte Lanteern zei

Het lukt me niet om volger te worden. Maar ik ben het niet vergeten hoor. Ik blijf het proberen...
Liefs, Peetje

Gerry zei

Ik had je nog niet ontdekt, dus welkom in Blogland!
Je planken zijn heel mooi geworden!
Leuk dat je je bij mij hebt aangemeld, ik ben nu ook jouw volger geworden.
Dus ik hoop op een gezellig wederkerig blogcontact.
Houd je bewust je voornaam geheim? Ik kan haar tenminste niet vinden. Maar het staat je vrij hoor!
Een mooi weekend gewenst!

Liefs, Gerry