woensdag 8 oktober 2014

Hop paardje hop!

Laatst is een vriendin van mij bevallen van een prachtig jongetje. Ik wilde een origineel cadeau geven. Bij de kringloop zag ik een hobbelpaard staan, hier kon ik wel wat mee!
 Hier een foto van het hobbelpaard voor bewerking:


Eenmaal thuis heb ik het hobbelpaard eerst geschuurd. Daarna heb ik het hobbelpaard bewerkt met gesso. Na het drogen van de gesso heb ik home deco verf van de Action aangebracht met een sponsje. Dit heb ik enkele keren herhaald tot het goed dekkend was.


Daarna ben ik met gekleurde tape aan de slag gegaan om het paard een persoonlijk tintje te geven. Toen de tape zat ben ik met blanke lak in de weer geweest. Hiervan heb ik 3 lagen aangebracht met een spuitbus. Goed lagen drogen en klaar was het paardje!


Geen opmerkingen: